Як розпочати поїздку?
Перед початком руху необхідно перевірити справність самокату, а саме справність гальм, ручки газу, наявних ліхтарів, чи немає будь яких фізичних пошкоджень чи люфтів, та у разі виявлення будь яких недоліків потрібно залишити даний самокат та повідомити службу підтримки “E-wings”.
Знайди самокат на карті => Поповни баланс => Розблокуй та їдь
РОЗБЛОКУВАННЯ
ВІДСКАНУЙ QR-COD
↓
ПІДНІЖКА
РУЧКА ГАЗУ & ГАЛЬМА
КРОК ЛІНИВЦЯ
Як під час поїздки?
Де їздити?
Їздити дозволено по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності — правою смугою дороги, вулиці чи узбіччям. А також, тільки у дозволених зонах карти застосунку “E-wings”.
Рекомендуємо:
Заборонено:
Як завершити поїздку?
Ви повинні знаходитись разом із самокатом у зоні, що дозволяє паркування.
Запаркуйте самокат відповідально, на майданчику для паркування самокатів та/або велосипедів, у разі відсутності такого подбайте, щоб залишений вами самокат не перешкоджав рух інших учасників ДР, не блокував в’їзди та виїзди, входи та виходи, не закривав знаки та рекламні вивіски.
Після натискання кнопки “Завершити поїздку”, обов’язково зробіть фото самокату. Фото необхідно робити так, щоб було добре видно самокат та частину прилеглої території. Щоб у разі, якщо ми виявимо пошкодження або втрату самокату після вашої оренди, фото слугувало Вам доказом непричетності.
Зони поїздок
Перед поїздкою ознайомтесь з такими зонами:
Страхування
Під час поїздок на самокатах E-wings ти застрахований в компанії UNIQA
Страховий захист від UNIQA включає в себе – cтрахування від нещасного випадку під час здійснення поїздок користувачів сервісу E-wings зі страховою виплатою до 100 000 грн. Покриваються ризики травматичних ушкоджень організму.
В разі настання страхового випадку під час здійснення поїздки на самокатах E-wings тобі необхідно:
Після отримання медичної допомоги у будь-якому медичному закладі оформити відповідні довідки про травми та лікування
Негайно, але не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин після настання нещасного випадку, повідомити про страховий випадок і його наслідки в асистанс Ensuria по одному з таких каналів зв’язку:
Месенджери (Telegram, Viber, Facebook Messenger, Online Chat) https://mssg.me/6i2jm
E-mail care@ensuria.com
Tel +380443900005
Отримати подальші інструкції від асистансу Ensuria та надати необхідні документи для отримання страхової виплати.
Як розпочати поїздку?
Перед початком руху необхідно перевірити справність самокату, а саме справність гальм, ручки газу, наявних ліхтарів, чи немає будь яких фізичних пошкоджень чи люфтів, та у разі виявлення будь яких недоліків потрібно залишити даний самокат та повідомити службу підтримки “E-wings”.
Знайди самокат на карті => Поповни баланс => Розблокуй та їдь
РОЗБЛОКУВАННЯ
ВІДСКАНУЙ QR-COD
↓
ПІДНІЖКА
РУЧКА ГАЗУ & ГАЛЬМА
КРОК ЛІНИВЦЯ
РОЗБЛОКУВАННЯ
ВІДСКАНУЙ QR-COD
↓
ПІДНІЖКА
РУЧКА ГАЗУ & ГАЛЬМА
КРОК ЛІНИВЦЯ
Як під час поїздки?
Як під час поїздки?
Де їздити?
Їздити дозволено по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності — правою смугою дороги, вулиці чи узбіччям. А також, тільки у дозволених зонах карти застосунку “E-wings”.
Рекомендуємо:
Заборонено:
Де їздити?
Їздити дозволено по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності — правою смугою дороги, вулиці чи узбіччям. А також, тільки у дозволених зонах карти застосунку “E-wings”.
Рекомендуємо:
Заборонено:
Як завершити поїздку?
Ви повинні знаходитись разом із самокатом у зоні, що дозволяє паркування.
Запаркуйте самокат відповідально, на майданчику для паркування самокатів та/або велосипедів, у разі відсутності такого подбайте, щоб залишений вами самокат не перешкоджав рух інших учасників ДР, не блокував в’їзди та виїзди, входи та виходи, не закривав знаки та рекламні вивіски.
Після натискання кнопки “Завершити поїздку”, обов’язково зробіть фото самокату. Фото необхідно робити так, щоб було добре видно самокат та частину прилеглої території. Щоб у разі, якщо ми виявимо пошкодження або втрату самокату після вашої оренди, фото слугувало Вам доказом непричетності.
Ви повинні знаходитись разом із самокатом у зоні, що дозволяє паркування.
Запаркуйте самокат відповідально, на майданчику для паркування самокатів та/або велосипедів, у разі відсутності такого подбайте, щоб залишений вами самокат не перешкоджав рух інших учасників ДР, не блокував в’їзди та виїзди, входи та виходи, не закривав знаки та рекламні вивіски.
Після натискання кнопки “Завершити поїздку”, обов’язково зробіть фото самокату. Фото необхідно робити так, щоб було добре видно самокат та частину прилеглої території. Щоб у разі, якщо ми виявимо пошкодження або втрату самокату після вашої оренди, фото слугувало Вам доказом непричетності.
Зони поїздок
Перед поїздкою ознайомтесь з такими зонами:
Зони поїздок
Перед поїздкою ознайомтесь з такими зонами:
Страхування
Під час поїздок на самокатах E-wings ти застрахований в компанії UNIQA
Страхування
Під час поїздок на самокатах E-wings ти застрахований в компанії UNIQA
Страховий захист від UNIQA включає в себе – cтрахування від нещасного випадку під час здійснення поїздок користувачів сервісу E-wings зі страховою виплатою до 100 000 грн. Покриваються ризики травматичних ушкоджень організму.
В разі настання страхового випадку під час здійснення поїздки на самокатах E-wings тобі необхідно:
Після отримання медичної допомоги у будь-якому медичному закладі оформити відповідні довідки про травми та лікування
Негайно, але не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин після настання нещасного випадку, повідомити про страховий випадок і його наслідки в асистанс Ensuria по одному з таких каналів зв’язку:
Месенджери (Telegram, Viber, Facebook Messenger, Online Chat) https://mssg.me/6i2jm
E-mail care@ensuria.com
Tel +380443900005
Отримати подальші інструкції від асистансу Ensuria та надати необхідні документи для отримання страхової виплати.
Страховий захист від UNIQA включає в себе – cтрахування від нещасного випадку під час здійснення поїздок користувачів сервісу E-wings зі страховою виплатою до 100 000 грн. Покриваються ризики травматичних ушкоджень організму.
В разі настання страхового випадку під час здійснення поїздки на самокатах E-wings тобі необхідно:
Після отримання медичної допомоги у будь-якому медичному закладі оформити відповідні довідки про травми та лікування
Негайно, але не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин після настання нещасного випадку, повідомити про страховий випадок і його наслідки в асистанс Ensuria по одному з таких каналів зв’язку:
Месенджери (Telegram, Viber, Facebook Messenger, Online Chat) https://mssg.me/6i2jm
E-mail care@ensuria.com
Tel +380443900005
Отримати подальші інструкції від асистансу Ensuria та надати необхідні документи для отримання страхової виплати.